Aanmelden

Helaas heb ik een aanmeldstop. Als er sprake is van een aanmeldstop betekent dat dat je je momenteel niet aan kunt melden voor behandeling tot mijn wachtlijst weer geopend wordt. Ik kan niet inschatten wanneer dat gaat zijn. Je kunt dus ook niet op de wachtlijst gezet worden. Je kunt als de wachtlijst gesloten is of de wachttijd langer dan de Treeknormen is (in Nederland vastgestelde maximaal aanvaardbare wachttijd tot aanmelding; die bedraagt voor een intake voor GGZ vier weken en vervolgens tien weken voor de start van de behandeling), contact opnemen met je zorgverzekeraar, die uitzoekt uit bij welke zorgverlener je sneller terecht kunt en die wachtlijstbemiddeling kan inzetten.

Als de wachtlijst open is kun me een bericht sturen als je je aan wilt melden met daarin je mobiele nummer en mailadres. Ik stuur je vervolgens een beveiligde mail (check je spam) met een formulier wat je kunt invullen en beveiligd naar me terug kunt sturen. Als ik inschat dat jouw klachten en vraag bij mij passen plannen we een telefonische screening in en als we daarbij allebei een match voelen zet ik je op de wachtlijst. Ook als mijn wachtlijst gesloten is krijg ik veel aanmeldingen en het lukt mij niet om iedereen terug te bellen, vandaar deze werkwijze.

Wachtlijst

De huidige wachttijd (11 februari 2025) bedraagt:
BGGZ: voor intake: wachtlijst is gesloten / voor behandeling na intake: geen wachttijd
SGGZ: voor intake: wachtlijst is gesloten / voor behandeling na intake: geen wachttijd
Voor supervisie: februari/maart 2025 en voor leertherapie: geen ruimte tot nader bericht